Foto:XescoMas

benvinguts al blog..

..recull de vies d'escalada -(E)/Es. obertes o repetides, itineraris d'esquí de muntanya -(EM)/Esq. altres activitats (marxes - (EMA)/Mar., barrancs - (EMB)/TBar.), btt - (EMBTT) i moments al voltant de la màgia de la muntanya nua, on el silenci irromp

A l'apartat de Directori hi trobareu les piulades de les vies, itineraris i altres organitzats per escoles d'escalada, dificultat del descens, distància de la marxa i dificultat del barranc, i per ordre alfabètic. Si al clicar no s'obra l'enllaç, buscar-ho a través del google! coses de la tecnologia ...

"...a voltes a la cerca de propostes inèdites o poc repetides... a la cerca d'allò desconegut on encara s'hi amaga l'aventura i el seductor univers del risc benentès..."

8 de maig 2011

St Llorenç del Munt, regulacions...

*


Enfilem a St. Llorenç del Munt a escalar a la Falconera i ens trobem la paret regulada, per una parella de falcons... aquest cop l'ou és abans que la gallina, a jutjar per la toponímia.... per cert, la via Estanalles té un parell d'avispers que fan por. Acabem a deshores al capdemunt del cavall bernat per la normal, on val la pena saltar-se els bolts i pujar amb friends fins a mitjans en un únic llarg de 35m ... més bonic, i senzill.

7 comentaris:

Xavi ha dit...

Vaja, quilòmetres en va. Jo ja havia llegit en algun lloc que hi havia regulació a la Falconera. Val la pena mirar l'apartat de regulacions de la web de la FEEC cada vegada que vas a algun lloc fora de l'habitual, ja que comença a haver-hi molts llocs amb restriccions. Jo cada vegada que vaig a Montserrat Sud tinc els meus dubtes, per exemple.
Records!

edunz ha dit...

vam estar valorant-ho una estona tot plegat.. "es demana que s'aturi ..." és un enunciat que no saps si és d'obligat compliment amb penalització... o un enfrontament amb la consciència de cadascú... buf, què complicat es torna tot plegat! l'escalada de rebot al cavall bernat va ser igualment entrenyable.... bona feina de'n ricard i cia a les restauracions de les vies...

Anònim ha dit...

Iep Edu!
A mi em va passar el mateix l'altre dia, tot decidit i pam! cartell al cantu...
Mol bona via l'Estenalles, la vaig fer al gener en solitari, sort que les abelles estaven mig adormides! nomes s'em passejaven per la cama... Tot i així molt recomanable (el meu criteri no val, estic enamorat de la Falconera)

Salut, i aviam si coincidim!

Uri Sala.

edunz ha dit...

eo uri!! a veure si en fem alguna per la tarda ara a l'estiu i m'ensenyes els racons del lloc que s'adivinen! la flipping tb té bona pinta! molts records

Anònim ha dit...

I tant! un honor ja ho saps...
La flipping si no m'equivoco es la de la tirolina? Està que fot por... no sabria dir-te si es pot repetir sense renovar-la. S'hauria de consultar.

Quan vulguis fem una escapada, jo continuo sense massa feina!

Gatsaule ha dit...

Edu, veig que els rètols no t'agraden diguin el què diguin, que si prohibeixen, que si recomanen.... ;)

En aquest cas podem estar contents, per una part és una sort que els falcons hagin tornat a la Falconera, per una altra, que només es reguli si realment nidifiquen. La putada de veritat són les abelles de l'Estenalles! A mi també em fan fer tirar enrere un dia...

edunz ha dit...

eo Joan, no va per aquí.. em sembla perfecte que es recuperin espècies amaneçades.. feia esment de l'anunciat pq ho vam estar comentant.. serà per fer-ho suau i que la gent no es reboti? vol dir que està prohibit o simplement demanen a voluntat d'un de que no s'escali?... hi ha roca x tot i a més aquell dia bufava un airet que l'ombra la feia incòmode. Jo li tinc fòbia a les abelles, em ve de petit.