30 de nov. 2008

Trobada d'escaladors a Canalda... passat per neu!

La meteo no perdona, i Canalda també s'ha vestit de blanc. En Pelut i en Paca escalen els primers llargs de la K36, de nit, o nevant, aprofitant l'enorme desplom de ca la Rita. Dissabte la resta s'ho miren, i diumenge algú altre encara enceta vies, mentre la temperatura no acompanya i es desprenen rocs (serà al gelar-se l'aigua que s'hi ha escolat) i troços de caramelles de la nit abans (ja ho deia la Rita, que era de lo únic que s'havia de preocupar quan calia plegar trumfos de l'hort que tenia davant la casa)... Paisatge inèdit! i a repetir-ho amb bon temps quan la paret és ben agraïda.

Cap de setmana del 20 i 30/11/08
(Fotos:EduPlana)

Mohawk ha dit...

Ei Edu!

Em va semblar veure't diumenge, però com que anàvem "espitats" no et vaig ni saludor (sorry!)

Al final vam acabar la Dinastia + Falcon Crest. No vam passar un fred excessiu, però sort que vam canviar d'objectiu, perquè en Lluís ens va dir que la Patron Bunny (que era l'objectiu principal) tenia tot el jardí nevat...

Doncs fins a la pròxima, a tibar-li!!

uei, ja li vau posar nassos ja.. la dinastia bona via, però el llarg de la Falcon ja apreta eh!
ens veiem a la propera!

Ramon Maeso ha dit...

llastma d no poder-hi arribar bou. vaig provar-ho el dissabte al matí, crec q quan més nevava, sobre les 10 estava passat cap del pla, i em vaig fer cacona abans d'arribar a coll de jou, nava sol i sense cadenes, vaig acabar a miravé amb un solet d'escàndol fent el xai i el moscatell. s'haurè d repetir aviat.

vaig llegir l'sms, xo al no ser-hi no vaig ni contestar, sorry.

avore si trobem temps per fedr algu de neu/gel/mixt o roca aquestos dies d nadal. en principi tinc del 19 al 7, yuhuuuuhuuuhuhuh!!

salut bou

mmm... Ramón, parlem de les vacances que jo també tindre dies!!

a ca la rita, molta rasca, i poques ganes d'escalar, tenint la paret tan aprop per altres vegades...