9 d’ag. 2010

Kali Gandaki, 145m 6b (Pic de la Colomina, Pallars Sobirà)

A la variant d'entrada (Foto:PolMas)

Remenant papers em va sortir el croquis de la bonica Kali Gandaki al Pic de la Colomina oberta per l'Enric Lucas, Josep Rigol i Albert Cucó el juny del 86. L'adjunto per si pot ser útil. Ens hi vam enfilar l'agost del 2007 amb el Pol, que llavors tenia 11 anys, i com va comentar l'Enric al refu, segurament l'escalador més jove que repetia la via! En Soldevila a les 100 millors parla de via equipada, però al refú ja ens vam recomanar de portar quelcom... amb els aliens i potser algun friend mitjà vam passar bé... no duiem gaire ja que anavem confiats amb el "via equipada" més enllà de cintes llargues i estreps per posar-li fàcil al nanu...

bona via, en racó tranquil, que estira el millor que pot una paret no massa llarga però prou intensa, i sobre un granit ataronjat fabulós.

Croquis amb l'equipament que vam trobar, i amb la paret al fons (Foto:EduPlana)

L'accés el vam fer pujant amb el primer telefèric fins al refu de la Colomina i d'allà a la paret evident (una horeta). I el descens, rapelant la via, i d'allà pel llarg camí que baixa a peu altre cop fins l'aparcament.

Al preció segon llarg (Foto:XescoMas)

Al tercer llarg (Foto:PiXM)

Amb l'estany i el refu dela Colina al fons (Foto:EP)

Activitatfetaidesfetambalegraipardaletsalcapel 18 d'agost del 2007 amb Pol i Xesco Mas